en kvällsdos av..

..how I met your mother. Passar fint efter min långa dag. Har varit hemma i ungefär en timme nu (allt fixande med att stänga golfen tog längre än jag trodde det sku göra, fast pappa var där och hjälpte mig hehe), ätit supergod middag med efterrätt och fått lite presenter av pappa. Eller presenter och presenter. Fick en nyckelring och en I ♥ Singapore skjorta i xxxl storlek som jag kan sova i. Ganska bra va?
Nu är jag och Mel ensamma hemma, hon sover och jag kollar på himym. Päronen åkte just iväg efter brorsan och hans kompis. Deras flyg landade väl just i Finland, ska bli roligt att se hur pepparkakig brorsan är. För fast jag är vit som en snögubbe på sommaren så är min familj inte det, konstigt nog. Well, ha en fin kväll, godnatt

två från veckoslutet--älskar min nya superdry hoodie, den är så varm och skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0