choose to shine

Hej på er!
Jag har officiellt bästa dagen på länge på G! Allt har gått bra idag och jag har haft turen på min sida, för det mesta. Mamma körde mig till skolan på morgonen, vi kollade the Grey Zone på hissan (urtråkig, rekommenderas inte!), fick ut proven (10- ohyeaaah!) och så var det raka vägen till sello för lite shopping. Köpte en liten grej som jag är superglad över, visar senare. Det ända dåliga som hände idag var att jag missade ett tåg i sello, fast det slutade med att solen tittade fram och fiskmåsarna skrek och flög omkring och det kändes som sommar och gud så jag kände mig glad. Hoppade på en buss upp till skolan som den tjockis jag är och hann i tid till lektionen. Efter timmen hann jag till bussen och var hemma före två. Så nu är jag på toppenhumör. Resten av min dag ser ut såhär:
14:45- ca.18:00= öva på engelska
18:00-19:00= köra
19:00-??= se en handismatch
??-??= köra hem
21:00= se på Grey's och träna
Hoppas ni har en bra dag och njuter av det fina vädret! Laters

bilden är härifrån. sjukt sköna bilder, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0