busy day

Jag vaknade idag med tron att jag har en hel dag för att göra ingenting. Tänkte se om jag orkar läsa på prov, tänkte börja läsa Snabba Cash och kanske kolla på en film. Men nej, så blir det inte. Halv två sätter jag mig vid ratten och kör mamma till Hagalund (!!! längre bort än förr), sen kommer jag hem, går i duschen och så ska vi till momi för att äta. Inget dåligt med det men jag hade sett fram emot att få göra ingenting. Kanske jag överlever..
Läste förresten slut the Last Song och jag tror jag måst kolla filmen. Typ nu, tills det blir dags att köra. Awesome. Vad ska ni göra idag?

gamla godingar.. har ni åsikter om nya bloggen då? hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0