blue jeans

Har inte hunnit blogga alls idag, sorry. Eller, jag tänkte sätta in ett inlägg nån gång mitt på dagen men jag kom inte på någon rubrik så jag struntade i det. Nu är jag äntligen hemma, har varit det i snart en timme, och har ont i magmusklerna och huvudet. Magmusklerna för att jag har haft iskallt hela dagen så jag har spänt mig, huvudet för jag har huvudvärk. Det är säkert för att mina byxor har fallit hela dagen och jag har hållit på och dragit upp dem hela tiden och gud vad det är jobbigt.
Bortsett från att jag hade iskallt och dåliga byxor har jag haft en bra dag. Hade en lugn skoldag, händelselös som vanligt. Tog bussen till sello, gick till golfen och träffade bossen. Han var inte så hemskt pratsam men verkar vara helt symppis. Krisse lärde mig sen grunderna om allt från golf (kan inget, hehe) till hur kassamaskinen fungerar. Enligt det jag förstod av vad han sa så är det ganska chill med allt, mina vänner får gärna hälsa på bara de uppför sig, de får golfa gratis, jag får äta vad jag vill och vara på facebook hur mycket jag vill. Om jag gör nånting fel är det inte hela världen. Så det verkar lugnt. Vi tog också en liten tur till tukkun och köpte chips, choklad, muggar, skedar osv till cafét. Har aldrig varit på tukkun förr och det var som paradiset. Massor mat, onödiga saker (skedar, gafflar, servetthållare..) och så vidare. Haha, ville köpa allt som fanns där.
Två timmar efter att jag kom till golfen (två timmar som jag får betalt för) tog jag bussen till hagalund och gick omkring där ensam en stund och kollade mest om det fanns nya filmer som är värda att köpa.
I morgon ska jag jobba för första gången och jag hoppas att det är lite varmare för annars tror jag att jag dör lite. Dessutom hoppas jag att Krisse är där för att hjälpa mig, hehe. Så keep your fingers crossed för mig! Kan kanske blogga från jobbet imorgon om det inte händer nåt medan jag är där. Nu ska jag kolla på Criminal Minds, laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0