moi

Är på urdåligt humör. Klockan är inte ens 8 och allt har redan börjat gå fel. Jag har redan hunnit gräla med mamma. Om vad? Jobbet förstås. Jag är superstressad över jobbet och skolan för jag har massor att göra och jag hinner inte med nånting. Jag har massor att göra idag och kommer inte att hinna med nästan nånting av det heller. Jag är helt dödstrött men får inte sova längre. Vill bara gå tillbaka till sängen och sova lite till men jag måst hinna fixa med bloggen lite, så den inte blir lämnad helt åt sitt öde när jag flyger iväg imorgon. Kom igen våren, sommaren, solen och alla worryfree days, var är ni?! Nej usch, nu tar jag mig i kragen och försöker vara lite positiv.
Före jobbet idag har jag skola och före skolan ska jag shoppa. I en hel kvart. Okej jag ska kanske förklara vad jag menar.. Eftersom jag sticker imorgon på morgonen och ska jobba genast efter skolan så hinner jag inte riktigt gå köpa en klänning som jag länge har tittat på. Därför ska jag göra det nu på morgonen före skolan. Med lite tur borde jag till och med hinna i tid till skolan. Så vad sägs om det? En bra början på dagen, eller hur? Om jag inte känner för att ha engelska skippar jag kanske timmen och shoppar lite mer, struntar kanske i att köpa klänningen och köper nåt annat istället.
Ni ska ha en fin dag, jag hör av mig från jobbet eller när jag kommit hem!

söndag på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0