äntligen fredag

Tjatja!
Det blev inget jobbande idag på grund av regnet. Skitskönt egentligen men jag tänkte bara "nej nu får jag ju inte pengar". Haha för jag ser bara lite fram emot att få shoppa som en galning med mina egna pengar för en gångs skull. I alla fall så kom Helena efter mig, Linnea och Filippa från skolan och jag fick skjuts hem, så skönt! Hann just stoppa i mig ett snabbt mellanmål före vi åkte till galna dagarna med mamma. Dagens saldo blev: träningsbyxor + sportbh (visar en bild nån dag), 2 x shampo, 4 x film och 3 x cd. Filmer: Letters to Juliet, Abduction (med twilight-killen haha), Hangover part 2, Up in the air och Revolutionary Road. CD: Alicia Keys och Aerosmith (mammas val) och Lana Del Rey. Provade ett par vita byxor (vill ha såna nu!) men de var fula som bara vad och satt dåligt. Synd.
Nu lagar vi cesarsallad och lyssnar på musik, mamma, lillasyster och jag. Senare ikväll åker jag till Linnea med ett gäng tjejer och kanske några killar för lite häng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0