13:51

Ååh vad det är varmt idag. Sommaren är påväg, wohoo! Igår skickade jag inbjudan till några vänner för min 18-års fest och på fredag åker jag till lite varmare breddgrader några dagar. Men före det ska jag hinna med en massa skoj. Ska jobba fyra dagar, köra, träna som en galning och softa med vänner. Låter ganska bra va? Men för att ta saker i rätt ordning: nu ska jag köra till famo (pappa är ju hemma nu så nu får jag köra igen!), sen blir det jobb från 15 till 20:30 och jag är lite osäker på vad jag ska göra vid stängningsdags men jag antar att det reder ut sig sen. Efter jobbet kör jag hem och cyklar + tränar som en galning. Får se om min dag alltså blir jättebra eller riktigt dålig, mest beroende på hur det går på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0