1 april 2012

Första april idag. Vanligtvis brukar det betyda att man lurar varandra på ett eller annat sätt (hos oss är det lite som: "titta det står en ljusröd elefant ute på gården!" *personen tittar på gården* "april april!") men idag betyder det en nystart för mig. Ny månad, ny blogg. Efter att ha provat alla (och jag menar verkligen alla) olika bloggsidor så slutade det med att jag bestämde mig för att försöka mig på blogg.se. Får se hur det blir. Känns lite ovant och jag tyckte ju om bloggspot så mycket, men samtidigt är det roligt med lite omväxling. Känner mig så full av kreativitet att jag inte vet vad jag ska göra.

Eftersom jag inte kan använda blogg.se ännu så kan jag inte heller ha en egen header. Så vi säger väl hejdå åt min gamla header för en tid framåt iaf.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0